مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-19اجتماعي

یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز «زرین آباد» برگزار شد


مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: بر همه ی ما واجب است که همیشه یاد شهدا را گرامی بداریم چرا که ما به شهدا نیاز داریم و شهدا به ما نیاز ندارند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: بر همه ی ما واجب است که همیشه یاد شهدا را گرامی بداریم چرا که ما به شهدا نیاز داریم و شهدا به ما نیاز ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر مهردادی در مراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز منطقه زرین آباد اظهار کرد: غیور مردان ایران و ایلام در تنگناهای فراوان و با همه ناجوانمردی ها جوانمردانه کوشیدند و جان شیرین را در طبق اخلاص گذاشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با تاکید بر اینکه ما مدیون شهدا و از خود گذشتگی آنها هستیم و به حق زبان سخنوران از توصیفشان قاصر است، افزود: ما همه طعم جنگ نابرابر عراق با ایران را چشیده ایم و از آنجایی که سینه مادران این آب و خاک پر از قصه هایی آن دوران است باید نقل شوند و الگوی روزگار این روزهای ما باشند.

وی با بیان اینکه نباید تکریم مقام شامخ شهدا در چندین برنامه مناسبتی خلاصه شود، خاطر نشان کرد: بر همه ی ما واجب است که همیشه یاد این عزیزان را ارج نهیم چرا که ما به شهدا نیاز داریم و شهدا به ما نیاز ندارند، ما به خانواده شهدا نیاز داریم و خانواده شهدا به ما نیاز ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز «زرین آباد» برگزار شد

یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز «زرین آباد» برگزار شد