مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-19سياسي

ساخت دستگاه سنجش میزان اسیدی و قلیایی بودن محلول ها برای نخستین بار در ایران


یکی از ضرورت های شناخت ماهیت مواد و فرآورده های پیچیده، استفاده از دستگاه های آنالیز است که فناوری پیشرفته ای دارند؛ تجهیزاتی که به همت متخصصان داخلی ایران ساخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،علی دیلمقانی مدیرعامل شرکت آرال تجهیز آزما به تولید محصولات و پشتیبانی تخصصی آزمایشگاه های پژوهشی و صنعتی سراسر کشور اشاره کرد و گفت: با توسعه دانش فنی و بومی سازی تجهیزات فناورانه و تخصصی در حوزه آزمایشگاهی بر این اساس اهدافی مثل شناسایی نیازمندی های آزمایشگاه های علمی، پژوهشی و صنعتی کشور، تأمین تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت در دستور کار قرار گرفت.

  ارائه خدمات فناورانه به آزمایشگاه ها فعالان فناور این شرکت به حوزه ارائه خدمات فنی و مهندسی دستگاه های پیشرفته آنالیز مواد دستگاه های پیشرفته آزمایشگاهی ورود کردند که ارائه و پشتیبانی آن ها از سوی شرکت های تأمین کننده خارجی به دلیل شرایط تحریم قطع شده بود.

بر همین اساس، خدماتی مانند نصب و راه اندازی، تأمین قطعات یدکی، آموزش علمی و کاربردی، استانداردسازی و کالیبراسیون تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی در حوزه های شیمی و مهندسی شیمی، متالورژی، پلیمر، نفت و گاز و پتروشیی و غیره شروع به فعالیت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه سنجش میزان اسیدی و قلیایی بودن محلول ها برای نخستین بار در ایران

ساخت دستگاه سنجش میزان اسیدی و قلیایی بودن محلول ها برای نخستین بار در ایران