مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-19فرهنگي

بازپخش سریال «کهنه سوار»، 23 سال پس از تولید


سریال تلویزیونی «کهنه سوار» به کارگردانی زنده یاد اکبر خواجویی که سال تولید آن به 23 سال قبل برمی گردد، از جمعه (30 مهر ماه) از شبکه آی فیلم بازپخش می شود.

- سریال تلویزیونی کهنه سوار به کارگردانی زنده یاد اکبر خواجویی که سال تولید آن به 23 سال قبل برمی گردد، از جمعه (30 مهر ماه) از شبکه آی فیلم بازپخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، پخش سریال همه خانواده من از آی فیلم به قسمت های پایانی نزدیک شده است و با اتمام این سریال، مجموعه کهنه سوار روی آنتن این شبکه می رود.

اکبر خواجویی، کهنه سوار را در سال 1377 در گونه درام و خانوادگی برای شبکه سه سیما تهیه کرده است.

فیلم نامه کهنه سوار توسط سید علی اکبر محلوجیان نوشته شده است و در خلاصه داستان آن آمده است: حسین از علاقه مندان سرسخت ورزش کشتی است.

پدر حسین که خود از کشتی گیران قدیمی و صاحب نام بوده، به شدت مخالف ورود حسین به این رشته است؛ اما حسین که به علت علاقه شدیدش نمی تواند از کشتی دل بکند، بدون اجازه پدر در کلاس‎های آموزش فنون کشتی مدرسه ثبت نام می کند.

در کهنه سوار بازیگرانی چون زنده یاد محمدعلی کشاورز در نقش پدر حسین حسینی پور، زنده یاد حمیده خیرآبادی، محمود پاک نیت، حسین ابراهیمی در نقش حسین حسینی پور، محسن زهتاب، محمود مقامی و اکبر قدمی به ایفای نقش و باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازپخش سریال «کهنه سوار»، 23 سال پس از تولید

بازپخش سریال «کهنه سوار»، 23 سال پس از تولید