مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-19اقتصادي

املاک قولنامه ای نهاوند پروانه ساخت می گیرند


در راستای حل مشکلات املاک قولنامه ای، چنانچه ضوابط و مقررات ساخت از سوی مالکین رعایت شده باشد برای آنان پروانه ساخت صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، مجید یوسفی نوید ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی در شهرستان نهاوند ساخت وسازهای بدون پروانه داشته اند که برای اساس قانون برای آنها جریمه صادر شده و یا در نهایت بنای آنها تخریب می شد که این مساله تبعات خاص خود را داشت و مشکلاتی را برای سرمایه های ملی به وجود می آورد.

وی افزود: به منظور رفع این مشکل پس از نشست های لازم تصمیماتی اتخاذ شد که بر اساس آن املاک و زمین هایی که قولنامه ای هستند با رعایت ضوابط و مقررات لازم دارای پروانه می شوند.

شهردار نهاوند اصلاح و ساماندهی معابر ورودی نهاوند و خیابان های سطح شهر را یکی از برنامه های خود برای روانسازی ترافیک و زیباسازی شهر عنوان کرد و گفت: ورودی های شهر در برخی از مناطق دارای مشکل هستند که در این زمینه با هماهنگی شورای شهر در مواردی کار اصلاح را آغاز کرده ایم که نمونه آن در چهارراه ابوذر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برای اصلاح ورودی های شهر کار مطالعاتی آغاز شده است گفت: البته در بحث ترافیک که عمدتا در مرکز شهر با مشکل مواجه است باید برنامه بلندمدت طراحی شود و برای این کار می بایست در طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

املاک قولنامه ای نهاوند پروانه ساخت می گیرند

املاک قولنامه ای نهاوند پروانه ساخت می گیرند