مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-19ورزشي

ورزش نقش بنیادی در زندگی امروز دارد


مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت شهداب یزد اظهار کرد: ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقش اساسی و بنیادی در زندگی امروز دارد.

- ایسنا/یزد مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت شهداب یزد اظهار کرد: ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقش اساسی و بنیادی در زندگی امروز دارد.

امیر شرافت به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی ضمن بیان این مطلب، افزود: ورزش رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقا سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

این فعال ورزشی روز تربیت بدنی را روز اندیشیدن به روش های گسترش و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی خواند.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد روز و هفته تربیت بدنی و ورزش را سرآغازی برای ایجاد انگیزه و روحیه شور و نشاط بیشتر در سطح جامعه ورزش ذکر کرد و با تبریک این مناسبت به جامعه ورزشکاران و جوانان کشور بویژه دست اندرکاران امر تربیت بدنی و ورزش، مربیان، ورزشکاران، داوران، پیشکسوتان، قهرمانان ورزشی وکلیه حامیان ورزشی، بهروزی و توفیقات همگان و اعتلای ورزش کشور را از خداوند خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه شهداب یزد، هفته تربیت بدنی همه ساله از 26 مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش نقش بنیادی در زندگی امروز دارد

ورزش نقش بنیادی در زندگی امروز دارد