مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-19اقتصادي

آمار ارائه شده زلزله اندیکا دقیق نیست/ساخت کارخانه شن و ماسه سازی


رییس سازمان مدیریت بحران کشور، آمار و ارقام ارائه شده زلزله اندیکا را غیردقیق اعلام کرد و گفت: به دولت پیشنهاد می شود تا 10 میلیارد تومان برای هزینه های جاری به خوزستان اختصاص دهد.

- ، اسماعیل نجار صبح امروز در قرارگاه بازسازی مناطق زلزله زده اظهار کرد: آمار و ارقام ارائه شده زلزله اندیکا دقیق نیست و در طول زمان و با ارزیابی های بیشتر این آمار کامل و دقیق تر می شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: در بازدید و گفت وگو با مردم اندیکا مشخص شده که کسی مشکل خاص نداشته تا به طور ویژه رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه با وجود آسیب کم به خانه ها اما در چادرهای محلی خود زندگی می کردند، گفت: به علت نزدیکی به فصل سرما و اجبار زندگی مردم در خانه ها اکنون فقط به همین آمار بسنده می شود؛ بر اساس همین اطلاعات به دولت برای تأمین اعتبار آمار و ارقام منعکس خواهد شد اما بنیاد مسکن منتظر اختصاص اعتبار نیستند و بازسازی را با اعتبارات داخلی آغاز کردند.

وی، وضعیت منطقه را از همه لحاظ ویژه دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم در طول سال به جز قشلاق در چادرها زندگی می کنند، عجله ای برای ساخت منازل نیست تا منازل با یک طراحی خاص و ویژه برای مردم ساخته شوند تا دیگر با مشکلی مواجه نخواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار ارائه شده زلزله اندیکا دقیق نیست/ساخت کارخانه شن و ماسه سازی

آمار ارائه شده زلزله اندیکا دقیق نیست/ساخت کارخانه شن و ماسه سازی