مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-19اقتصادي

مقررات دست و پا گیر مانع فعالیت واحدهای تولیدی می شود


برداشتن موانع از سر راه واحدهای تولیدی حتی اگر به اشتغال یک نفر هم کمک کند، ضروی است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کل دادگستری کرمانشاه گفت: برداشتن موانع از سر راه واحدهای تولیدی حتی اگر به اشتغال یک نفر هم کمک کند، ضروی است.

پرویز توسلی زاده در نشست هفتگی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، با تاکید بر رفع موانع از پیش پای تولید در استان، اظهار کرد: ضرورت دارد موانع را از سر راه واحدهای تولیدی حتی اگر به اشتغال یک نفر بینجامد، برداریم و آنها را به چرخه تولید برگردانیم.

وی افزود: نباید با ایجاد مقررات دست و پا گیر مانع فعالیت و پیشرفت واحدهای تولیدی شد و تا جایی که ممکن است باید تلاش کرد از تعطیلی این واحدها جلوگیری کرد.

رییس کل دادگستری استان عنوان کرد: مشکلات اقتصادی سبب اتلاف استعدادها می شود، بنابراین باید راه پیدا کرد و اجازه نداد اینگونه مشکلات بر جامعه هزینه های مضاعف تحمیل کنند.

در این نشست که با حضور مدیران پنج واحد تولیدی برگزار شد، پس از استماع سخنان نمایندگان و مدیران واحدهای تولیدی و نیز نمایندگان بانک ها، با رایزنی های صورت گرفته و تأکید رییس کل دادگستری مبنی بر یافتن راه برای حل مشکلات این واحدها، مقرر شد در بازه های زمانی تعیین شده با اختصاص تسهیلاتی به رفع مشکلات آنها کمک شود و این واحدها در آینده به چرخه تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقررات دست و پا گیر مانع فعالیت واحدهای تولیدی می شود

مقررات دست و پا گیر مانع فعالیت واحدهای تولیدی می شود