مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-19حوادث

آموزش «مقابله با خودکشی» به ماموران کلانتری/ دستگیری 470 مجرم حرفه ای تحت تعقیب


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از ارائه آموزش های مربوط به مقابله با خودکشی به ماموران کلانتری ها خبر داد.

- آموزش مقابله با خودکشی به ماموران کلانتری/ دستگیری 470 مجرم حرفه ای تحت تعقیب رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از ارائه آموزش های مربوط به مقابله با خودکشی به ماموران کلانتری ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای در نشست خبری که ظهر امروز در مقر ستاد پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد ، گفت: پلیس پیشگیری در زیر مجموعه های مختلف به شکل شبانه روزی خدمات مختلفی را به مردم ارائه می دهد به طوری که از ابتدای امسال تاکنون بیش از 800 طرح مختلف در سطح محلی و شهر تهران به اجرا درآورده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا امروز مجموعا 129 طرح امنیت و آرامش، هفت طرح رعد، سه طرح صاعقه و یک طرح مشترک با پلیس آگاهی اجرا شده و مابقی طرح ها نیز جزء طرح های محلی و موضوعی بوده است.

وی با بیان اینکه عملیات های پلیس پیشگیری بر مبنای تحلیل جغرافیایی جرم درشهر انجام می شود گفت: حضور در مترو، پارک ها، کوهستان، تفرجگاهها و حضور در سطح محلات و .

از ماموریت های پلیس پیشگیری است.

موقوفه ای در ادامه به آمار عملکرد پلیس پیشگیری اشاره کرد و گفت: آنچه اشاره می کنم صرفا اقداماتی است که در پلیس پیشگیری انجام شده و از ابتدای سال 140


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش «مقابله با خودکشی» به ماموران کلانتری/ دستگیری 470 مجرم حرفه ای تحت تعقیب

آموزش «مقابله با خودکشی» به ماموران کلانتری/ دستگیری 470 مجرم حرفه ای تحت تعقیب