مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-19اقتصادي

فرونشست کمترین عارضه خشکی زاینده رود است/ 44هزار وام ودیعه مسکن


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: فرونشست،کمترین و البته خطرناک ترین پیامد خشکی رودخانه در اصفهان است که به مرور سبب مهاجرت وکاهش رونق ساخت وساز خواهد شد.

- اصفهان- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: فرونشست کمترین و البته خطرناک ترین پیامد خشکی رودخانه در اصفهان است که به مرور سبب مهاجرت وکاهش رونق ساخت وساز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر زاغیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رودخانه خواستگاه تمدن بشری است، اظهار داشت: بدون شک با خشک شدن رودخانه اثری از تمدن باقی نخواهد ماند و این پدیده کمترین پیامد خشکی زاینده رود است که اگر همین روند ادامه یابد اصفهان شاید تا 15 سال آینده متروکه شود.

وی با اشاره به رونق گرفتن شهر در زمان بازگشایی آب در رودخانه زاینده رود، افزود: فرونشست زمین به مرور سبب مهاجرت از شهر اصفهان و کاهش رونق ساخت و ساز خواهد شد و سایر شهرها با شوک مهاجر پذیری و کلانشهر اصفهان با رکود مواجه خواهد شد و ساکنین آن انگیزه ای نخواهند داشت.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در طرح مسکن مهر حبیب آباد پیش از انجام پروژه، تراکم خاک منطقه بررسی شد و مستندات آن موجود است، درباره آخرین وضعیت خانه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرونشست کمترین عارضه خشکی زاینده رود است/ 44هزار وام ودیعه مسکن

فرونشست کمترین عارضه خشکی زاینده رود است/ 44هزار وام ودیعه مسکن