مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-19اجتماعي

آخرین اخبار از واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان سمنان/ کدام مدارس باز شدند؟


با توجه به سیاست دولت بر بازگشایی مدارس، واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان در استان سمنان با روند مطلوبی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حدود 19 ماه است که با همه گیری ویروس کرونا، بین دانش آموزان و مدارس فاصله ایجاد شده است که این مهم آسیب جدی برای آنها به دنبال دارد.

دور بودن دانش آموزان از فضای مدارس علاوه بر اینکه آنها را در زمینه آموزش دچار مشکل می کند، موجب دوری آنها از فضای جامعه و گروه همسالان می شود که در درازمدت عواقب زیادی به همراه دارد.

با توجه به اینکه سیاست دولت بر بازگشایی مدارس است، واکسیناسیون معلمان، دانش آموزان، کادر آموزشی مدارس و سایر افراد مرتبط با آنها انجام شده و همچنان ادامه دارد.

در استان سمنان هم واکسیناسیون این افراد برابر کروناویروس در حال انجام است تا دانش آموزان بتوانند هر چه زودتر در مدارس حضور یابند.

روند واکسیناسیون در حوزه آموزش و پرورش تسریع یابد استاندار سمنان گفت: امر واکسیناسیون فرهنگیان، با مدرسه و همچنین ارتباط دانش آموز با جامعه، فاصله افتاده است که این مهم آسیب بسیار جدی برای این سه رُکن اصلی آموزش و پرورش به همراه خواهد داشت.

استاندار سمنان بیان کرد: از پتانسیل بهداشت یاران و مربیان بهداشت در زمینه نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان سمنان/ کدام مدارس باز شدند؟

آخرین اخبار از واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان سمنان/ کدام مدارس باز شدند؟