مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-19سياسي

نهضت امام (ره) یک انقلاب جهانی بود/ شیعه و اهل سنت یک امت واحده اسلامی است


علمای تشیع و اهل سنت در سلسله همایش های تقریب مذاهب تربت جام با تبریک هفته وحدت ضمن برشماری نهضت امام خمینی (ره) به عنوان یک انقلاب جهانی بر حفظ وحدت عملی حول محور امت واحده اسلامی تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت جام، یکی از محققین کشور هند در جلسه تخصصی تقریب مذاهب مجتمع آموزش عالی وحدت تربت جام با تبریک هفته وحدت گفت: همگان تربت جام را یک شهر فرهنگی با مفاخر بزرگی همچون شیخ الاسلام احمد جامی و عبدالرحمان جامی به عنوان نماد عملی وحدت شیعه و اهل سنت می شناسند.

نهضت امام (ره) یک انقلاب جهانی بود  علامه سیدسلمان ندوی، نهضت امام خمینی(ره) را یک انقلاب جهانی برشمرد و افزود: یکی از بزرگ ترین راهبردهای نهضت امام راحل زنده کردن حکمت نبوی و نجات جهان اسلام از دست پادشاهانی مفسد و خون ریز بود که آزادی دینی را برای ایران و جهان به ارمغان آورد.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران منسوب به ایران و یک مذهب خاص نیست، بلکه منسوب به جهان اسلام و تمام انبیاء الهی است، تصریح کرد: یکی از دستورهای صریح قرآن کریم چنگ زدن به ریسمان الهی و دوری از تفرقه است ولی متأسفانه جهان اسلام با غفلت از اصول و اشتراکات دچار یک مریضی، سردرگمی و تفرقه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت امام (ره) یک انقلاب جهانی بود/ شیعه و اهل سنت یک امت واحده اسلامی است

نهضت امام (ره) یک انقلاب جهانی بود/ شیعه و اهل سنت یک امت واحده اسلامی است