مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-19بين الملل

پاشینیان: روابط ارمنستان و روسیه استثنایی است


نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان روز سه شنبه در یک نشست مشترک با مقام های روسیه، روابط دو کشور را «استثنایی» و نقش مسکو در منطقه را «کلیدی» خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیکول پاشینیان در نشست مجمع بین منطقه ای ارمنستان و روسیه در ایروان بر نقش کلیدی مسکو برای حفظ ثبات و صلح در این منطقه تاکید کرد.

منابع رسانه ای در ارمنستان از آغاز نشست مجمع بین منطقه ای ارمنستان و روسیه در ایروان با سخنرانی افتتاحیه نخست وزیر ارمنستان خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه ارمنستانی آرمن پرس ، دفتر نیکول پاشینیان نخست وزیر این کشور متن سخنرانی او در این نشست مشترک با روسیه را منتشر کرد.

پاشینیان با تاکید بر سابقه چند ساله برگزاری مجمع بین منطقه ای ارمنستان و روسیه گفت: (این نشست ها) به یکی از نهادهای مهم همکاری بین دو کشورمان در چارچوب روابط دو کشور متحد تبدیل شده اند.

به گفته نخست وزیر ارمنستان، همکاری بین منطقه ای ارمنستان و روسیه که بر اساس حدود ده ها توافقنامه است، حوزه های وسیعی را در بر می گیرد .

وی با اسم بردن از چند توافق و معاهدات امضا شده بین دو کشور گفت: وجود این پیوندها یکی از جلوه های روشن روابط استثنایی بین دو کشور ما است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاشینیان: روابط ارمنستان و روسیه استثنایی است

پاشینیان: روابط ارمنستان و روسیه استثنایی است