مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-19بين الملل

آدم ربایان در هاییتی 17 میلیون دلار درخواست کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وال استریت ژورنال، مقامات هاییتی اعلام کردند که آدم ربایانی که پیشتر 17 مبلغ مسیحی آمریکایی و اعضای خانواده آن ها را در پایتخت این کشور ربوده بودند، - آدم ربایان در هاییتی خواهان مبلغ 17 میلیون دلار برای آزادی مبلغان مسیحی آمریکایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وال استریت ژورنال، مقامات هاییتی اعلام کردند که آدم ربایانی که پیشتر 17 مبلغ مسیحی آمریکایی و اعضای خانواده آن ها را در پایتخت این کشور ربوده بودند، درخواست مبلغ یک میلیون دلار در ازای آزادی هر یک از این افراد را نموده اند.

پیشتر روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی از ربوده شدن 17 مبلغ مسیحی آمریکایی و خانواده های آن ها از سوی اعضای گروه های تبهکار در پورتو پرنس پایتخت هاییتی خبر داده بود.

این اتفاق روز شنبه و در حالی رخ داد که شهروندان آمریکایی با اتوبوس مشغول ترک یکی از مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست بودند.

سفارت آمریکا در هاییتی به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیویورک تایمز واکنشی نشان نداده، اما جنیفر ویای از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا می گوید که این مسئله در دست بررسی است.

رسانه های خبری هاییتی اعلام کرده بودند که احتمال دارد باند بدنام ماووزو 400 (400 Mawozo) این مبلغان را ربوده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدم ربایان در هاییتی 17 میلیون دلار درخواست کردند

آدم ربایان در هاییتی 17 میلیون دلار درخواست کردند