مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-19دانش

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد 1400 از اول آبان


اسامی قبول شدگان نهایی 11 کدرشته امتحانی ذیل و برخی از کدرشته محل های مربوط به دانشگاه های (دارای شرایط خاص) به طریق مقتضی، با هماهنگی ارگان های مربوط متعاقباً استخراج و اعلام خواهد شد.

- اسامی قبول شدگان نهایی 11 کدرشته امتحانی ذیل و برخی از کدرشته محل های مربوط به دانشگاه های (دارای شرایط خاص) به طریق مقتضی، با هماهنگی ارگان های مربوط متعاقباً استخراج و اعلام خواهد شد.

پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 از اول آبان ماه سال جاری می توانند برای ثبت نام به دانشگاه محل پذیرش خود مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 می توانند نتایج نهایی آزمون خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده کنند.

متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می گیرند، توجه داشته باشند که منحصراً می توانند در یکی از کدرشته محل های قبولی ثبت نام کنند و به عبارتی مجاز به ثبت نام در هر دو محل قبولی نیستند؛ در غیر این صورت مطابق ضوابط با آن ها رفتار خواهد شد.

پذیرفته شدگان آزمون فوق می توانند برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت نام از تاریخ یکم آبان ماه جاری به درگاه اطلاع رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد 1400 از اول آبان

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد 1400 از اول آبان