مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-19سياسي

انتخاب گرگان برای تأسیس دانشگاه منابع طبیعی هوشمندانه بود


رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: با توجه به وجود اکوسیستم مختلف در منطقه گرگان و دسترسی آسان به آنها، انتخاب این شهر برای تأسیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی در 65 سال قبل، - ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: با توجه به وجود اکوسیستم مختلف در منطقه گرگان و دسترسی آسان به آنها، انتخاب این شهر برای تأسیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی در 65 سال قبل، اقدامی هوشمندانه بود.

دکتر علی نجفی نژاد امروز روز سه شنبه 27 مهرماه در آیین نکوداشت آغاز شصت و پنجمین سالگرد تأسیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، اظهار کرد: آموزشگاه عالی جنگل و مرتع در مهرماه 1336 با هدف تربیت نیروی انسانی ماهر برای مدیریت عرصه های منابع طبیعی کشور در گرگان راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه بعدها این آموزشگاه به دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تبدیل، گفت: طی 65 سال گذشته شاهد پیشرفت، توسعه، پویایی و تحولات زیادی در این مرکز آموزشی بودیم.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بیان کرد: در گذشته برای تربیت دانشجویان از اساتید خارجی استفاده می شد اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و توجه به آموزش عالی، نه تنها نیازی به اساتید خارجی نداریم بلکه برخی از فارغ التحصیلان این دانشگاه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب گرگان برای تأسیس دانشگاه منابع طبیعی هوشمندانه بود

انتخاب گرگان برای تأسیس دانشگاه منابع طبیعی هوشمندانه بود