مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-19اقتصادي

افزایش 3/6 درصدی تولید خودرو سواری در 6 ماهه امسال / رشد 20 درصدی اشتغال صنعتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معاون امور صنایع وزارت صمت در این نشست که به میزبانی ایدرو و با حضور مدیران عامل خودرو سازی، تشکل های تخصصی و قطعه سازان برگزار شد، - مهدی صادقی نیارکی در پنجمین میز توسعه و تعمیق ساخت داخل با اشاره به برنامه ریزی برای تدوین 9 پروژه در برنامه تحولی صنعت خودرو از رشد3/6 درصدی تولید خودروی سواری در شش ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معاون امور صنایع وزارت صمت در این نشست که به میزبانی ایدرو و با حضور مدیران عامل خودرو سازی، تشکل های تخصصی و قطعه سازان برگزار شد، بیان کرد:در سال 98 پروژه نهضت ساخت داخل در سرفصل برنامه های وزارت صمت قرار گرفت و ساخت داخل در قالب برگزاری میز های توسعه و تعمیق ساخت داخل و مدیریت واردات با جدیت دنبال شد.

صادقی نیارکی با اشاره به ایجاد برش استانی برای تحقق این برنامه در سال 99 از هدفگذاری توسعه ساخت داخل توسط استان ها در دو سال اخیر خبرداد و گفت: برای توسعه ساخت داخل در سراسر کشور 3میلیارد و 400میلیون دلار هدفگذاری کردیم.

وی در ادامه با مرور برگزاری میز های توسعه ساخت داخل در صنعت خودرو، اشاره ای به برنامه ریزی وزارت صمت برای تدوین 9 پروژه تحولی در حوزه صنعت خودرو داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3/6 درصدی تولید خودرو سواری در 6 ماهه امسال / رشد 20 درصدی اشتغال صنعتی

افزایش 3/6 درصدی تولید خودرو سواری در 6 ماهه امسال / رشد 20 درصدی اشتغال صنعتی