مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-19سياسي

درخواست نماینده لارستان از وزیر نیرو برای بررسی نوسان مبلغ قبض برق کشاورزان


نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی از وزیر نیرو خواست با توجه به اینکه قبض برق کشاورزان این منطقه 2 تا 8 میلیون تومان در نوسان آمده است، - نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی از وزیر نیرو خواست با توجه به اینکه قبض برق کشاورزان این منطقه 2 تا 8 میلیون تومان در نوسان آمده است، این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین حسین زاده در تذکی شفاهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تخصیص بودجه به حوزه فرهنگی در سفر به استان فارس بیان کرد: در آستانه هفته وحدت به پاس تقدیر از مردم اهل سنت حوزه انتخابیه در جنوب استان فارس که اهل مطالعه و فرهنگ هستند، تقاضا می شود در سال 1400 این شهرستان به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شود چون هزینه های زیادی را در این راستا انجام داده اند.

وی در ادامه خطاب به رییس جمهور گفت: سفرهای استانی شما امیدها را در دل مردم زنده می کند، اما ضرورت دارد که نگاه کارشناسی به مصوبات و اخذ بودجه صورت گیرد.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آب بخش مرکزی شهرستان گراش و 5 بخش جنوبی استان فارس و 80 روستا چندین بار است جزو مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور نیامده است که این باعث ایجاد تبعیض در بودجه و تخصیص اعتبارات در سفرهای استانی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده لارستان از وزیر نیرو برای بررسی نوسان مبلغ قبض برق کشاورزان

درخواست نماینده لارستان از وزیر نیرو برای بررسی نوسان مبلغ قبض برق کشاورزان