مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-19اقتصادي

یک بام و دوهوا درباره قیمت بلیت هواپیما


در حالی که در ماه های گذشته قیمت بلیت هواپیما دستخوش تغییرات و افزایش خودسرانه از سوی ایرلاین ها شد و تا کنون بلاتکلیف مانده است، روز گذشته اظهارات حدیدی از سوی مسئولان مطرح شد که ابهام را در این باره بیشتر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از تیر ماه امسال شرکت های هواپیمایی قیمت بلیت پروازهای داخلی را تا بیش از 30 درصد افزایش دادند در حالی که آن ها هیچ مجوزی برای این اقدام خود نداشتند و تا کنون نیز توضیحی به رسانه ها و مردم بابت این تصمیم خودسرانه شان اعلام نکردند.

البته در این مدت اظهارات بسیاری از سوی مسئولان از محمد اسلامی- وزیر سابق راه و شهرسازی تا روسای قبلی و کنونی و دیگر مدیران سازمان هواپیمایی کشوری درباره غیرقانونی بودن این اقدام ایرلاین ها، عواقب این تصمیم و هشدارهای متعدد به شرکت های متخلف برای بازگرداندن قیمت به نرخ مصوب آبان ماه سال گذشته مطرح شد اما هیچ تغییری در آشفته بازار پروازهای داخلی رخ نداد.

حتی شورای عالی هواپیمایی کشوری چندین جلسه با حضور وزیر سابق راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشوری و نمایندگان ایرلاین ها برگزار کرد که همه آن ها بی نتیجه ماند و تعیین تکلیف نهایی در این نشست ها به آینده ای موکول شد که گویا تا کنون زمانش فرا نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دوهوا درباره قیمت بلیت هواپیما

یک بام و دوهوا درباره قیمت بلیت هواپیما