مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-19بين الملل

وزیر آمریکایی که دروغش باعث مرگ یک میلون عراقی شد/کالین پاول کیست؟


کالین پاول وزیر خارجه اسبق آمریکا که کرونا جانش را گرفت با یک دروغ خود جان یک میلیون عراقی را گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، روزنامه رای الیوم در گزارشی نوشت: کالین پاول وزیر خارجه اسبق آمریکا که مرگش در اثر کرونا رقم خورد از این جهت نامش در تاریخ ثبت می شود که مردی بود که دولت جورج بوش پسر با خباثت از او سوء استفاده کرد تا دروغ سلاح های کشتار جمعی را برای توجیه حمله به عراق و اشغال این کشور و سرنگونی نظامش و قتل بیش از یک میلیون شهروند عراق تبلیغ کند.

کالین پاول چند روز قبل از لشکرکشی ائتلاف سی گانه به عراق از تریبون شورای امنیت بین الملل استفاده کرد و با اشاره به تصاویری گفت که اینها کارگاه های شیمیایی و بیولوژیکی متحرک عراق هستند و یکی از کارکنان این کارگاه ها این تصاویر را به او داده است(رافد الجنابی که وطن اش را در مقابل پناهندگی به آلمان فروخت و کارش به گارسونی در رستوران برگرکینک کشیده شد).

از این نمایش و تصاویر جعلی برای بسیج کشور های بیشتری برای مشارکت در حمله به عراق و انحراف افکار عمومی جهان مورد استفاده قرار گرفت و متاسفانه در انجام این ماموریت موفقیت بزرگی به دست آورد.

درست است که پاول اصالتی آفریقایی داشت و بعد ها اعتراف کرد سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی آی ای) با چنین تصاویر دروغینی او را فریب داد و حتی از مردم آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آمریکایی که دروغش باعث مرگ یک میلون عراقی شد/کالین پاول کیست؟

وزیر آمریکایی که دروغش باعث مرگ یک میلون عراقی شد/کالین پاول کیست؟