مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-19سياسي

میرسلیم: رفع مشکلات اقتصادی در گرو ریشه کن شدن فساد است


یک عضو کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به «ضایع شدن 16 هزار میلیارد به خاطر ارز چندنرخی»، «فرار مالیاتی بیش از 134 هزار میلیارد تومانی» در دو سال و نیم گذشته، - یک عضو کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به ضایع شدن 16 هزار میلیارد به خاطر ارز چندنرخی ، فرار مالیاتی بیش از 134 هزار میلیارد تومانی در دو سال و نیم گذشته، پدیده تعارض منافع و کاهش ارزش پول ملی رفع مشکلات معیشتی را در گرو ریشه کن شدن فساد دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مصطفی آقامیرسلیم در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موفقیت دولت سیزدهم در رفع مشکلات معیشتی مردم، خروج از رکود و رونق دادن به اشتغال مولد، مهار تورم و پیش رفت کشور، همه در گرو ریشه کنی مفاسدی است که به تدریج شکل گرفته و در ده سال گذشته در زمینه اقتصادی و اجتماعی به اوج خود رسیده است.

نماینده مردم تهران در مجلس مبارزه با ریشه های فساد مستلزم شناخت عوامل فساد دانست و گفت: انتخاب گروهی از مجریان پاک دست در ستاد مبارزه با مفاسد و به موازات آن همکاری مردم ضروری است.

مردم شریف ما در جامعه، ادارات و محیط های کسب و کار، از نجابت و سلامت نفس برخوردارند اما دلشان از شکل گرفتن روش های آلوده و تباه خزنده و حضور عناصر بی پروا و متجاهر به فسق و یا منافق خون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرسلیم: رفع مشکلات اقتصادی در گرو ریشه کن شدن فساد است

میرسلیم: رفع مشکلات اقتصادی در گرو ریشه کن شدن فساد است