مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-19فرهنگي

آثار برتر 2 بخش مسابقه کانون پرورش فکری معرفی شد


برترین آثار پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری در بخش های «نمایشنامه» و «پویانمایی» اعلام شد.

- برترین آثار پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری در بخش های نمایشنامه و پویانمایی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان با هدف شناسایی و تبادل دستاوردهای حوزه فیلمنامه و نمایشنامه نویسی و ایجاد فرصت ارتباطات و تبادل تجربه در زمینه های مختلف هنر سینما و تئاتر کودک و نوجوان در سطح ملی برگزار شد.

پس از انتشار فراخوان، 1199 اثر به دبیرخانه رسید که از این تعداد، 348 اثر سینمایی بلند، 252 نمایشنامه، 226 فیلم کوتاه و 172 اثر پویانمایی بود.

پس از بررسی آثار هیات انتخاب 42 اثر سینمایی بلند، 19 نمایشنامه، 41 فیلمنامه کوتاه و 19 اثر در بخش پویانمایی را به عنوان راه یافته به مرحله دوم معرفی کردند.

اسامی برگزیدگان 2 بخش پویانمایی و نمایشنامه از سوی گروه های داوری اعلام شده است.

هیات داوران بخش نمایشنامه این مسابقه متشکل از شهرام کرمی نویسنده، کارگردان، منتقد، مدرس دانشگاه و مدیر فرهنگی و هنری، حسن دادشکر کارگردان، نویسنده، بازیگر، مدرس دانشگاه، مدیر سابق مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار برتر 2 بخش مسابقه کانون پرورش فکری معرفی شد

آثار برتر 2 بخش مسابقه کانون پرورش فکری معرفی شد