مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-19فرهنگي

فرصت تاریخ سازی سینمای ایران در جوایز اسکار


بر اساس جدیدترین پیش بینی، فیلم «قهرمان» در شاخه بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه اصلی و بهترین فیلم بین المللی سال از بخت های اصلی اسکار 2022 محسوب می شود.

- بر اساس جدیدترین پیش بینی، فیلم قهرمان در شاخه بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه اصلی و بهترین فیلم بین المللی سال از بخت های اصلی اسکار 2022 محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جدیدترین پیش بینی درباره جوایز اسکار 2022 که از سوی اسکات فینبرگ ستون نویس جوایز سینمایی در نشریه هالیوود ریپورتر منتشر شده است، فیلم قهرمان به نویسندگی و کارگرانی اصغر فرهادی جزو پیشتازهای چهار شاخه قرار دارد و در صورتی که این فیلم بتواند به جمع نامزدهای نهایی دو شاخه بهترین فیلم و کارگردانی راه یابد، نخستین باری خواهد بود که سینمای ایران در این دو شاخه مهم و اصلی جوایز اسکار، نامزد کسب اسکار می شود.

قهرمان پس از پادشاه ریچارد ، بلفاست و قدرت سگ در رتبه چهارم شانس های اسکار بهترین فیلم قرار گرفته و پس از آن نیز فیلم های C’mon, C’mon ، کودا ، تل ماسه ، هر چه قوی تر، سخت تر زمین می خوری ، مادرن موازی و اسپنسر قرار دارند.

در شاخه بهترین کارگردانی نیز فرهادی در صدر شانس های کسب جایزه قرار داده شده و پس از آن کنت برانا (بلفاست)، جین کمپیون (قدرت سگ)، دنیس ویلوو (تل ماسه) و رینالدو مارکوس گرین (پادشاه ریچار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت تاریخ سازی سینمای ایران در جوایز اسکار

فرصت تاریخ سازی سینمای ایران در جوایز اسکار