مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-19دانش

آموزش عالی راهی جزء ریل گذاری مجدد مسیر خود ندارد


معاون آموزشی، پژوهش و فناوری وزارت صمت در آیین افتتاحیه سومین جشنواره اینوماین گفت: آموزش عالی چاره ای جز تغییر مسیر آموزش و ریل گذاری مجدد آن ندارد.

- معاون آموزشی، پژوهش و فناوری وزارت صمت در آیین افتتاحیه سومین جشنواره اینوماین گفت: آموزش عالی چاره ای جز تغییر مسیر آموزش و ریل گذاری مجدد آن ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر برات قبادیان در آیین افتتاحیه سومین جشنواره اینوماین با تاکید بر اینکه کشورهای بزرگ دنیا پس از گذراندن سه انقلاب صنعتی و دانشگاه های نسل 2،1 و 3 اهدافی را برای توسعه پایدار برای هزاره سوم در نظر گرفتند، گفت: یکی از اهداف در بخش دانشگاه و دیگری در بخش صنعت تعریف شد.

در بخش صنعت، صنعت و نوآوری و در بخش دانشگاه، دانشگاه و کیفیت تعریف شد.

امروزه دانشگاه های موفق دنیا به سمت نسل 4 و 5 رفته اند، یعنی پس از گذراندن نسل اول که کارمندپروری، نسل دوم آموزش و پژوهش محوری و نسل سوم کارآفرینی به سمت نسل چهارم، یعنی مأموریت خاص و احساس مسئولیت در قبال مردم و جامعه حرکت کرده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: بشر پس از دو هزار سال تخریب و آلوده کردن محیط زیست به سمت توسعه پایدار و اجرای امور و تأمین نیازهای خود بدون تخریب محیط زیست و حفظ منابع و معادن برای نسل های بعد باید حرکت کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش عالی راهی جزء ریل گذاری مجدد مسیر خود ندارد

آموزش عالی راهی جزء ریل گذاری مجدد مسیر خود ندارد