مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:002021-10-19سياسي

کتاب «نهضت حسینی؛ قرائتی از داشته های اندیشه سیاسی انقلابی» منتشر شد


به منظور تبیین فرهنگ انقلابی و اسلامی امام حسین(ع)، کتاب «نهضت حسینی؛ قرائتی از داشته های اندیشه سیاسی انقلابی» تألیف حجت الاسلام محمدکاظم الربیعی از سوی مؤسسه مطالعات حوزوی الهدی منتشر شد.

- کتاب نهضت حسینی؛ قرائتی از داشته های اندیشه سیاسی انقلابی منتشر شد به منظور تبیین فرهنگ انقلابی و اسلامی امام حسین(ع)، کتاب نهضت حسینی؛ قرائتی از داشته های اندیشه سیاسی انقلابی تألیف حجت الاسلام محمدکاظم الربیعی از سوی مؤسسه مطالعات حوزوی الهدی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این کتاب به منظور تبیین فرهنگ انقلابی و اسلامی امام حسین علیه السلام به عنوان یکی از ضرورت های اعتقادی و حیاتی آرمان های اسلامی منتشر شده است.

نویسنده این کتاب تأکید می کند که نباید حوادث عاشورا و محرم و صفر را صرفا در جنبه های عاطفی و سوگواری خلاصه کرد، چرا که انقلاب امام حسین علیه السلام فرصتی برای آزادی و آزادگی از بند طغیان و ظلم است.

یکی از دلایل مهم انتشار این کتاب این است که دو مکتب متفاوت در میان شیعیان بوجود آمده که هر کدام تفسیر متفاوتی از قیام امام حسین علیه السلام دارد: 1: یکی از این دو مکتب قیام امام حسین علیه السلام را در گریه و عزاداری و شعائر حسینی و قمه زنی و سینه زنی خلاصه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «نهضت حسینی؛ قرائتی از داشته های اندیشه سیاسی انقلابی» منتشر شد

کتاب «نهضت حسینی؛ قرائتی از داشته های اندیشه سیاسی انقلابی» منتشر شد