مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-19بين الملل

خروج از افغانستان، زیر ذره بین بازرس کل وزارت خارجه آمریکا


براساس گفته یک سخنگوی آمریکا، بازرس کل وزارت خارجه این کشور، پایان عملیات دیپلماتیک دولت بایدن در افغانستان از جمله تخلیه اضطراری سفارت واشنگتن در کابل را بررسی خواهد کرد.

- براساس گفته یک سخنگوی آمریکا، بازرس کل وزارت خارجه این کشور، پایان عملیات دیپلماتیک دولت بایدن در افغانستان از جمله تخلیه اضطراری سفارت واشنگتن در کابل را بررسی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دیانا شاو، بازرس کل وزارت خارجه آمریکا، همچین وضعیت ویزای مهاجرتی برای پناهجویان افغان و اسکان مجدد آن ها در آمریکا را بررسی خواهد کرد.

شاو، بازرس کل وزارت خارجه آمریکا، کنگره را نسبت به تصمیمش درخصوص تفحص و بررسی پروژه های مختلف از جمله خروج آمریکا از افغانستان مطلع کرده است.

دولت افغانستان که تحت حمایت آمریکا بود، در اواسط ماه اوت سقوط کرد و طالبان این کشور را به سرعت تصاحب و به سمت کابل، پایتخت افغانستان حرکت کردند.

گرچه جمهوری خواهان آمریکا از دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا به دلیل فروپاشی بهت آور افغانستان شدیدا انتقاد کردند، اما میزان رضایت از بایدن پس از ضربه اولیه مربوط به خروج آشفته آمریکا از افغانستان، تا حد زیادی بهبود یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج از افغانستان، زیر ذره بین بازرس کل وزارت خارجه آمریکا

خروج از افغانستان، زیر ذره بین بازرس کل وزارت خارجه آمریکا