مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-19فرهنگي

گزارشی از جلسه هماهنگی با مسافران فرانکفورت


جلسه هماهنگی با نمایندگان ایران در هفتاد و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت با حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور اجرایی و نمایندگان غرفه ایران برگزار شد.

- جلسه هماهنگی با نمایندگان ایران در هفتاد و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت با حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور اجرایی و نمایندگان غرفه ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این جلسه ایوب دهقانکار، حسین صفری، مجید جعفری اقدم، مدیر آژانس ادبی پُل، فتح اله فروغی، نماینده انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان، احمد ذوعلم، مدیر آژانس ادبی دایره مینا و امیر بیک محمدی، مدیر آژانس ادبی تماس حضور داشتند و برنامه های غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه فرانکفورت را تشریح کردند.

نمایندگان غرفه ایران درباره شرایط خاص این دوره از نمایشگاه کتاب فرانکفورت و برگزاری آن در دو بخش فیریکی و مجازی سخن گفتند و بر لزوم برنامه ریزی مستمر برای حضور در این رویداد فرهنگی تاکید کردند.

این نمایندگان به تشریح برنامه ها و اقدامات پیش بینی شده در ایام برپایی نمایشگاه پرداختند و قرارهای کاری تنظیم شده با ناشران و موزعان بین المللی و تبادل رایت را تشریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از جلسه هماهنگی با مسافران فرانکفورت

گزارشی از جلسه هماهنگی با مسافران فرانکفورت