مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-19سياسي

وجود 3000 نیروی مازاد در شهرداری ساری/ پل کابلی راکد ماند


رییس شورای اسلامی شهر ساری شمار نیروهای فعال در شهرداری را پنج هزار نفر ذکر کرد وگفت: طبق استاندارد دو هزار نیرو نیاز بوده و مابقی مازاد هستند.

- ، پرویز شعبانی صبح سه شنبه در دیدار اعضای شورای شهر ساری با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه طی دو سال گذشته کارها و اقدامات عمرانی زیادی در شهر ساری صورت نگرفته است، افزود: طی دو سال اخیر شهرداران مختلفی در شهر جابجا شدند.

وی با عنوان اینکه کارهای جزیی در شهر و شهرداری به زمین نمانده است، افزود: در حال حاضر پنج هزار نیرو در شهرداری مشغول هستند و ماهانه 40 میلیارد تومان حقوق و مزایا پرداخت می شود.

شعبانی با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه هر نهاد و دستگاه محسوب می شوند، ادامه داد: بسیاری از نیروها در قالب چارچوب قانونی جذب نشدند و در این بخش دارای مشکلات هستیم.

رییس شورای شهر ساری گفت: تعداد نیروهایی که طبق استاندارد در شهرداری نیاز است دو هزار نفر بوده و افزایش و جذب بی رویه نیرو، هزینه های گزافی را روی دست شهرداری گذاشته است.

وی ادامه داد: موقعیت ایجاد شده ناشی از افزایش نیرو، بدهی های شهرداری مشکلات را افزایش داده است و هرچند رقم دقیق بدهکاری مشخص نیست زیرا بسیاری از پروژه ها بدون عقد قرارداد صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 3000 نیروی مازاد در شهرداری ساری/ پل کابلی راکد ماند

وجود 3000 نیروی مازاد در شهرداری ساری/ پل کابلی راکد ماند