مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-19دانش

مردود بودن گزینه احداث سد مخزنی در فینسک /موافقان طرح نظرات کارشناسانه ارائه کنند!


عضو هییت علمی دانشگاه پیام نور مازندران گفت:بعد از تلاش ها و اقداماتی که انجام شد نتایج مهندسی ارزش وزارت نیرو نیز تاییدی بر این شد که گزینه احداث سد مخزنی در فینسک مردود است.

- مردود بودن گزینه احداث سد مخزنی در فینسک /موافقان طرح نظرات کارشناسانه ارائه کنند! ایسنا/مازندران عضو هییت علمی دانشگاه پیام نور مازندران گفت:بعد از تلاش ها و اقداماتی که انجام شد نتایج مهندسی ارزش وزارت نیرو نیز تاییدی بر این شد که گزینه احداث سد مخزنی در فینسک مردود است.

بابک مومنی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه دلایل فنی و قانونی وجود دارد تا دلیلی بر توقف پروژه احداث سد فینسک باشد، اظهار کرد: بعد از تلاش ها و اقداماتی که انجام شد نتایج مهندسی ارزش وزارت نیرو نیز تاییدی بر این شد که گزینه احداث سد مخزنی در فینسک مردود است.

وی گفت:اما این موضوع هنوز معلق به نظر می رسد زیرا وزارت نیرو به طور کامل نپذیرفته که این نیاز آبی که از ابتدا برآورد شده مبنای صحیحی نداشته و در گرو تردید است.

عضو هییت علمی دانشگاه پیام نور مازندران خاطرنشان کرد: در جلسه ای که در مجلس تشکیل شد و ما به نیابت از جامعه کارشناسی حضور داشتیم به غیر از ایرج حیدریان، مدیر عامل آب منطقه ای سمنان، ما هیچ کارشناس و مسئولی را از مدعیان موافق اجرای سد را ندیدیم و حتی علیزاده برمی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردود بودن گزینه احداث سد مخزنی در فینسک /موافقان طرح نظرات کارشناسانه ارائه کنند!

مردود بودن گزینه احداث سد مخزنی در فینسک /موافقان طرح نظرات کارشناسانه ارائه کنند!