مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-19اقتصادي

«جی نف»راه برون رفت از فساد و زمین خواری/ادارات در طرح وارد شوند


مدیرکل پست گلستان از اجرای طرح «جی نف» (مدیریت نشانی مکان محور) در استان خبرداد و گفت: با اجرای این طرح، 90 درصد مشکل نظام اداری، فرار بانکی و مالیاتی حل می شود.

- اظهار کرد: طرح جی نف (مدیریت نشانی مکان محور) در گلستان در حال اجرا است.

مدیرکل پست گلستان سرعت عمل، کاهش رفت و آمد، پیشگیری از فساد و تخلفات اداری و زمین خواری را از مزایای این طرح اعلام کرد و گفت: علیرغم اجرای این پروژه در استان، بسیاری از نهاد و سازمان های دولتی از آن استفاده نمی کنند.

وی در توضیح طرح جی نف ، گفت: در این طرح اطلاعات مکانی تمام واحدها و ساختمان ها موجود است، کدگذاری جغرافیایی آن طی سه سال گذشته انجام شده با این حال به جز چند بانک و اداره کل ثبت احوال، سایر سازمان ها به این طرح وصل نشدند.

جلالی با بیان اینکه اداره پست استان در تجارت الکترونیک رتبه برتر کشور را دارد، اظهار کرد: در گذشته این دستگاه رتبه ای بین 26 تا 30 کشوری بود در حالی که اکنون رتبه برتر را دارا است.

وی علت این پیشرفت را تغییر رویکرد هدفمند تجارت الکترونیک دانست و گفت: ظرف 6 سال گذشته فروشگاه های زیادی که در استان بودند، ساماندهی شدند.

مدیرکل پست گلستان ضمن یادآوری این نکته که برای نخستین بار در کشور، کارگروه تجارت الکترونیک در استان راه اندازی شد، افزود: دستگاه هایی مانند میراث فرهنگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جی نف»راه برون رفت از فساد و زمین خواری/ادارات در طرح وارد شوند

«جی نف»راه برون رفت از فساد و زمین خواری/ادارات در طرح وارد شوند