مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:002021-10-19سياسي

نگاه ویژه به محلات کم برخوردار بوشهر/ زیرساخت ها تقویت می شود


نایب رییس شورای اسلامی شهر بوشهر از نگاه ویژه به محلات کم برخوردار بوشهر خبر داد و گفت: در این محلات، زیرساخت ها تقویت می شود.

- ، شهناز پولادی صبح سه شنبه در نشست پاسخگویی اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: پاسخگویی به مردم را یک وظیفه می دانیم و در همین راستا هر ماه در یکی از مساجد شهر حضور یافته و به سوالات مردم پاسخ می دهیم.

وی یکی از اولویت های شورای اسلامی شهر بوشهر را توجه ویژه به محلات کم برخوردار دانست و بیان کرد: با ورود ما به شورا با حجم زیادی از مطالبات مردمی در حوزه های مختلف مواجه شده ایم که باید در مقابل آنها پاسخگو باشیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی فاز دوم گذر سرتل به تنگک به طول یک کیلومتر و عرض 45 آغاز شده که یکی از خروجی های مهم شهر در محلات جنوبی محسوب می شود.

وی از انتخاب پیمانکار جدید تقاطع غیر همسطح سردار سلیمانی خبر داد و اضافه کرد: حل مشکلات آرامستان بوشهر، احداث المان شهدای گمنام در پارک شغاب، روکش آسفالت خیابان حافظ، احداث کانال دفع آب های سطحی به طول 100 متر در تنگک و سنگفرش بازار خیاط ها در بافت تاریخی از مهمترین اقدامات مدیریت شهری در یک ماه اخیر بوده است.

پولادی تاکید کرد: انشاالله شاهد تسریع پروژه ها و خدمات بهتر به شهروندان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ویژه به محلات کم برخوردار بوشهر/ زیرساخت ها تقویت می شود

نگاه ویژه به محلات کم برخوردار بوشهر/ زیرساخت ها تقویت می شود