مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-19پزشكي

چه کسانی باید دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کنند؟


یک فوق تخص بیماری های عفونی و نقص ایمنی گفت: در حال حاضر دوز یادآور یا بوستر در سه گروه توصیه شده که شامل افراد بالای 65 سال، افراد 50 تا 65 سال که بیماری زمینه ای دارند(بیماران سرطانی، - ایسنا/کرمان یک فوق تخص بیماری های عفونی و نقص ایمنی گفت: در حال حاضر دوز یادآور یا بوستر در سه گروه توصیه شده که شامل افراد بالای 65 سال، افراد 50 تا 65 سال که بیماری زمینه ای دارند(بیماران سرطانی، پیوند اعضاء، مصرف کنندگان داروهای نقص ایمنی) و گروه دیگر افراد کمتر از 50 سال که تماس شغلی دارند مانند پرستاران، پزشکان، غسال ها و .

دکتر ایمان قاسم زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار کرد: هنوز مبارزه با کرونا تمام نشده، درست است از فاجعه دلتا بیرون آمدیم اما رتبه ایران در موارد جدید و مرگ و میر بالاست و خطر همچنان وجود دارد.

ما سال قبل با همین آمار وضعیت قرمز را اعلام می کردیم لذا باید همچنان هشدارها برقرار باشد.

وی با اشاره به اینکه سهل انگاری می تواند هر لحظه وضعیت را بدتر کند، افزود: زمانی ترس کم می شود که بالای 85 درصد جامعه دو دوز واکسن کرونا را زده و سه تا چهار هفته از دوز دوم گذشته باشد.

قاسم زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز بخش زیادی از جامعه واکسن نزده اند، باید شهروندان دستورالعمل های بهداشتی را خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی باید دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کنند؟

چه کسانی باید دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کنند؟