مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-19حوادث

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یک زنجانی


عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یک شهروند زنجانی در دام پلیس فتا استان زنجان افتاد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتا استان زنجان گفت: عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یک شهروند زنجانی در دام پلیس فتا استان زنجان افتاد.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای برداشت غیرمجاز از حساب بانکی از یک شهروند زنجانی، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی خود، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از اخذ اظهارات شاکی و بررسی های فنی و پلیسی، متهم به هویت معلوم در استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: با هماهنگی مقام قضایی، نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا استان زنجان تحویل داده شد.

این مسئول در رابطه با اظهارات متهم نسبت به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، تصریح کرد: در تحقیقات اولیه متهم منکر می شد ولی با حضور شاکی و ادله های موجود به بزه ارتکابی با سوءاستفاده از اعتماد شاکی و برداشت مبالغی به صورت غیرمجاز از حساب بانکی وی اعتراف کرد.

رییس پلیس فتا استان در رابطه مهمترین دلیل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد، گفت: سهل انگاری در حفظ و نگهداری اطلاعات حساب بانکی و اعتماد بی جا به افراد از مهمترین دلایل برداشت های غیرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یک زنجانی

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یک زنجانی