مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-19ورزشي

استقلال ملاثانی از نظر بودجه تیمِ هجدهم لیگ یک است /می خواهیم شگفتی ساز شویم


سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با بیان این که از نظر بودجه تیمِ هجدهم لیگ یک هستیم، گفت: اما این دلیل نمی شود که سقف آرزوهای مان کوتاه باشد و به جاه طلبی، - ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با بیان این که از نظر بودجه تیمِ هجدهم لیگ یک هستیم، گفت: اما این دلیل نمی شود که سقف آرزوهای مان کوتاه باشد و به جاه طلبی، سخت کوشی و شگفتی سازی ادامه می دهیم.

ابراهیم اشکش در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تساوی تیمش در هفته اول لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: از 21 بازیکن اصلی رده سنی بزرگسالان فصل قبل تیم مان، 16 بازیکن جذب تیم های متمول لیگ یک و لیگ برتر شدند.

اما دوباره برای این فصل از مسابقات روی سرمایه های استان در لیگ دو و لیگ سه کشور و حتی آن هایی که بدون تیم مانده بودند، سرمایه گذاری کردیم و یک تیم ساختیم.

وی ادامه داد: تیم ما با هزینه آن چنانی بسته نشده است، در حالی که تیم های دیگر هزینه زیادی داشته اند اما خدا را شکر ما توانسته ایم به مطرح شدن مجدد بازیکنان خوزستانی و احیای آن ها کمک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: از عملکرد بازیکنانم در دیدار با رایکا بسیار راضی هستم.

علی رغم مشکلاتی که داشتیم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و اگر کمی خوش شانس بودیم و داور با ما مهربان تر بود، به جای کسب یک امتیاز با سه امت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال ملاثانی از نظر بودجه تیمِ هجدهم لیگ یک است /می خواهیم شگفتی ساز شویم

استقلال ملاثانی از نظر بودجه تیمِ هجدهم لیگ یک است /می خواهیم شگفتی ساز شویم