مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:102021-10-19بين الملل

کره شمالی از زیردریایی موشک بالستیک شلیک کرد


ارتش کره جنوبی ادعا کرد، کره شمالی بامداد امروز سه شنبه یک موشک بالستیک از زیردریایی مستقر در شهر بندری «سینپو» به دریای ژاپن شلیک کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ساعاتی بعد از اعلام شلیک پرتابه نامشخص از کره شمالی به دریای ژاپن، سئول ادعا کرد که این پرتابه یک موشک بالستیک بود.

منابع رسانه ای به نقل از ارتش کره جنوبی خبر دادند، کره شمالی بامداد سه شنبه (به وقت تهران) یک شلیک موشکی جدید انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز ، ستاد مشترک ارتش کره جنوبی اعلام کرد که کره شمالی یک موشک بالستیک از زیردریایی مستقر در شهر بندری سینپو به دریای ژاپن شلیک کرد.

طبق این گزارش، کره شمالی ماه ژانویه از یک نوع جدید موشک شلیک شده از زیردریایی، رونمایی کرد و این موشک را قدرتمندترین سلاح جهان خوانده بود.

شلیک موشکی ادعایی کره شمالی در شرایطی انجام شده که در خبرها آمده بود روسای سازمان های اطلاعاتی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در سئول دیدار کردند.

کره شمالی در هفته های اخیر مجموعه ای از آزمایش های موشکی را در دستور کار خود قرار داده است.

بنا بر ادعای مقام های غربی و متحدانشان در کره جنوبی و ژاپن، این آزمایش های موشکی ناقض قطعنامه های سازمان ملل است اما کره شمالی این ادعا را رد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی از زیردریایی موشک بالستیک شلیک کرد

کره شمالی از زیردریایی موشک بالستیک شلیک کرد