مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:102021-10-19سياسي

130 مددجوی یزدی در نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد از قرار داشتن 130 مددجوی این استان در نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این امر با مشارکت خیران محقق شود.

- ایسنا/یزد معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد از قرار داشتن 130 مددجوی این استان در نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این امر با مشارکت خیران محقق شود.

علی رادمان هم زمان با آغاز هفته وحدت گفت: این نهاد در شش ماهه نخست سال 1400 نسبت به پرداخت کمک هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه 100 نوعروس، زنان ازدواج مجدد تحت حمایت و هدیه ازدواج پسران تحت حمایت اقدام کرده است.

وی با بیان این که رویکرد این نهاد تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ ازدواج آسان است، افزود: طی این مدت یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت و ازدواج آنان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: کمک هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه نیازمندان و مددجویان تحت حمایت از محل اعتبارات دولتی و کمک های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت می شود.

معاون کمیته امداد استان با اشاره به نحوه مشارکت نیکوکاران در تأمین جهیزیه موردنیاز نوعروسان تحت حمایت این نهاد، بیان کرد: زمینه مشارکت مردم خیراندیش در تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج نیازمندان فراهم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 مددجوی یزدی در نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج

130 مددجوی یزدی در نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج