مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-19اقتصادي

164صندوق خرد زنان روستایی در آذربایجان غربی فعالیت می کنند


مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تاکنون 164 صندوق خرد زنان روستایی برای حمایت از اشتغال و بازارمحصولات روستایی در سطح استان تشکیل شده است.

- با بیان اینکه این صندوق ها با هدف دسترسی پایدار به منابع غذایی، حمایت از اشتغال و بازار محصولات روستایی در استان تشکیل شده است که 4 هزار و 650 نفر در این صندوق ها عضو هستند، افزود: اعضای هر صندوق با توجه به شرایط و موقعیت منطقه ای دوره های آموزشی کارآفرینی و دوره های مهارتی، چون حسابداری و تسهیلگری و دوره های تخصصی بخش کشاورزی را گذرانده اند.

وی ادامه داد: دو صندوق حمایت از توسعه فعالیت های کشاورزی نیز در شهرستان ارومیه و سلماس ایجاد شده است که صندوق شهرستان ارومیه از صندوق های موفق زنان روستایی است که متشکل از 45 صندوق خرد با 1500 نفر عضو بوده که دارای سرمایه ای در حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان است و صندوق شهرستان سلماس نیز با 16 صندوق خرد و 514 نفر عضو با سرمایه 200 میلیون و 600 هزار تومان مشغول فعالیت است.

مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه اعضای صندوق در زمینه های کشاورزی، صنایع غذایی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات اشتغال دارند و بعضی از اعضا به صورت انفرادی و بعضی به صورت گروهی کار می کنند، ادامه داد: زنان روستایی در این صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

164صندوق خرد زنان روستایی در آذربایجان غربی فعالیت می کنند

164صندوق خرد زنان روستایی در آذربایجان غربی فعالیت می کنند