مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 05:402021-10-19اقتصادي

تفسیر اشتباه سودجویان بازار لوازم خانگی از نامه رهبری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در کتاب هنر تحریم نوشته ریچارد نفیو آمده است: فشار تحریم تنها باید منجر به ایجاد درد شود و اگر احساس کردیم خواست استقامت و یا پیشرفتی به خاطر فشار، - برخی سودجویان بازار لوازم خانگی به بهانه حمایت از تولید داخلی، به دنبال تفسیر اشتباه از نامه رهبری هستند تا به این وسیله به بازار پرسود خود رونق بخشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در کتاب هنر تحریم نوشته ریچارد نفیو آمده است: فشار تحریم تنها باید منجر به ایجاد درد شود و اگر احساس کردیم خواست استقامت و یا پیشرفتی به خاطر فشار، در اقتصاد کشور مورد هدف ایجاد شود بلافاصله باید آن فشار را برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، در سال های اخیر صنعت لوازم خانگی کشور متحمل آسیب های زیادی شده است به نحوی که در مقاطعی مشکلات داخلی و خارجی عاملی شد تا بخش قابل توجهی از ظرفیت ها به دلیل وجود برندهای خارجی در بازارهای داخلی و همچنین مشکلاتی از جمله کمبود نقدینگی، تأمین مواد اولیه از محل واردات، انتقال بین المللی پول، تخصیص ارز و سایر مسائل دچار اختلال و حتی تعطیلی شود.

در این شرایط سرعت حضور برندهای خارجی در سطح بازار هر روز در حال افزایش و عرصه فعالیت برای تولیدکننده ایرانی با چالش های بسیاری روبه رو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفسیر اشتباه سودجویان بازار لوازم خانگی از نامه رهبری

تفسیر اشتباه سودجویان بازار لوازم خانگی از نامه رهبری