مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 04:052021-10-19اجتماعي

نکا و قابلیت های طبیعی برای جذب توریست شهری


شهر نکا در شرق مازندران با توجه به موقعیت مکانی و عبور رودخانه از وسط شهر چشم انداز زیبایی دارد و در سال های اخیر نیز با زیباسازی ها و کارهای عمرانی شهرداری نکا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نکا، مجموع پروژه های انجام شده سال های اخیر در نکا و زیباسازی های مختلف شهری نه تنها رضایت شهروندان را تا حد بسیار بالایی جذب کرده است، بلکه موجب شده تا مسؤولان استانی هم به قابلیت های مختلف شهری نکا اذعان داشته باشند.

مهدی رازجویان در حاشیه بازدید از منطقه گردشگری قرمرض نکا، پل و سد لاستیکی که توسط شهرداری نکا در حال ساخت است؛ در گفت وگویی اظهار کرد: شهر نکا در بخش توسعه شهری و زیباسازی ها با استفاده از توان و تلاش شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر نکا در حال توسعه است.

وی افزود: مجموعه فعالیت های انجام شده در نکا نویدبخش توسعه شهری است و می توان امیدوار بود که با انجام این فعالیت ها چهره شهر نکا عوض شده و با توجه به قابلیت های فراوان، این منطقه مکانی برای جذب توریست های شهری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به وجود آب معدنی قرمرض در این منطقه گردشگری که دارای املاح معدنی است، از آن به عنوان برند ملی و جهانی یاد کرد و افزود: اقدامات خوبی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر نکا رقم زده شد و مکانی تفریحی و توریستی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکا و قابلیت های طبیعی برای جذب توریست شهری

نکا و قابلیت های طبیعی برای جذب توریست شهری