مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 03:452021-10-19بين الملل

کره شمالی یک موشک بالستیک شلیک کرد


مقامات کره جنوبی و ژاپن اعلام کردند که کره شمالی امروز (سه شنبه) حداقل یک موشک بالستیک از سواحل شرقی خود شلیک کرده است ، - مقامات کره جنوبی و ژاپن اعلام کردند که کره شمالی امروز (سه شنبه) حداقل یک موشک بالستیک از سواحل شرقی خود شلیک کرده است ، به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل ازرویترز، فرمانده ستاد مشترک ارتش کره جنوبی گفت که یک موشک بالستیک صبح امروز از نزدیکی سینپو پرتاب شد ، جایی که کره شمالی زیردریایی ها و تجهیزات آزمایش شلیک موشک های بالستیک زیردریایی (SLBM) خود را نگهداری می کند.

روزنامه کره جنوبی جونگانگ ایلبو با استناد به یک منبع نظامی که نامش فاش نشده است ، بدون ارائه جزییات بیشتر گفته است که احتمالا این آزمایش موشک SLBM بوده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ارتش ما از نزدیک اوضاع را زیر نظر دارد و در همکاری نزدیک با ایالات متحده وضعیت آمادگی خود را حفظ می کند تا برای پرتاب های احتمالی دیگر آماده شود.

فومیو کیشیدا ، نخست وزیر ژاپن ، گفت که این باعث تاسف است که کره شمالی در هفته های اخیر یک سری آزمایش موشکی انجام داده است.

وزارت اتحاد کره جنوبی گفت که تماس های روتین روزانه با کره شمالی روز سه شنبه به طور عادی انجام می شد و در مورد پرتاب موشک اظهار نظری نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی یک موشک بالستیک شلیک کرد

کره شمالی یک موشک بالستیک شلیک کرد