مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 20:052021-10-18حوادث

سانحه رانندگی در محور صومعه سرا به ضیابر 5 مصدوم بر جای گذاشت


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از پایگاه شهید برشنورد به محل وقوع حادثه اعزام شدند و مصدومین را به بیمارستان منتقل کردند.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از پایگاه شهید برشنورد به محل وقوع حادثه اعزام شدند و مصدومین را به بیمارستان منتقل کردند.

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری دنا با پراید 5 نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در ساعت 7 بامداد، امروز 26 مهر ماه سال جاری، گزارشی مبنی بر برخورد خودروی سواری دنا با پراید در محور صومعه سرا به ضیابر به مرکز کنترل عملیات و هماهنگی جمعیت هلال احمر گیلان واصل شد.

غلامی با اشاره به اعزام عوامل امدادی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از پایگاه شهید برشنورد به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: در این حادثه، 5 نفر مصدوم شدند که یک نفر از مصدومین پس از اقدامات اولیه توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سانحه رانندگی در محور صومعه سرا به ضیابر 5 مصدوم بر جای گذاشت

سانحه رانندگی در محور صومعه سرا به ضیابر 5 مصدوم بر جای گذاشت