مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 18:352021-10-18سياسي

ملاقات 130 هزار نفر با مسئولین قضایی کرمانشاه طی 2 سال


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه و دیگر مسئولین قضایی استان طی دو سال گذشته با بیش از 130 هزار نفر از مراجعین به دادگستری به صورت مستقیم و چهره به چهره ملاقات داشته و مشکلات مردم را شنیدند.

- پرویز توسلی زاده در حاشیه ملاقات های مردمی روزهای دوشنبه خود، با بیان اینکه مقوله ملاقات های مردمی و رسیدگی به مشکلات مردم به صورت حضوری و نزدیک به یکی از رویه های ثابت در دادگستری استان کرمانشاه تبدیل شده، اظهار کرد: در اقصی نقاط استان هر کس اراده کند می تواند بی واسطه با مقام ارشد قضایی استان و دیگر مسئولین قضایی دیدار و مشکل خود را بیان کند.

وی به اهمیت این مقوله از جوانب مختلف اشاره کرد و گفت: اول اینکه حضور و پذیرش مردم و بیان مشکلات آنها رابطه ما را با مردم بهبود می بخشد و سبب شده ما بیشتر در جریان مشکلات جامعه و کاستی ها قرار گیریم.

رییس کل دادگستری استان اضافه کرد: شیوه ما در این ملاقاتها روش اقناعی است.

با مردم سخن می گوییم و تا جایی که امکان قانونی وجود داشته باشد، مشکلات آنها را پیگیری و رسیدگی می کنیم و اگر منع و مانع قانونی باشد با ایشان صحبت می کنیم و سعی می کنیم با رضایت و قناعت از درب اتاق ما خارج شوند.

وی یادآور شد: روزی که تصدی دادگستری استان کرمانشاه را بر عهده گرفتم به همه قول دادم که هیچ مانعی بر سر راه ارتباط با مردم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات 130 هزار نفر با مسئولین قضایی کرمانشاه طی 2 سال

ملاقات 130 هزار نفر با مسئولین قضایی کرمانشاه طی 2 سال