مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 18:152021-10-18پزشكي

به صدا درآمدن زنگ خطر پیک ششم کرونا در کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به 970 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی 24 ساعت گذشته یک هم استانی جان خود را از دست داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به 970 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی 24 ساعت گذشته یک هم استانی جان خود را از دست داد.

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 255 بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که 101 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 15 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: در طی 24 ساعت گذشته حدود 77 بیمار کرونایی و یا مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بستری شده اند که نشان دهنده شروع روند صعودی بیماری در استان و احتمالا پیک جدید بیماری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد 75 هزار و 231نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان پناه تصریح کرد: از 526 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت 40 حدود درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و دنا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به صدا درآمدن زنگ خطر پیک ششم کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

به صدا درآمدن زنگ خطر پیک ششم کرونا در کهگیلویه و بویراحمد