مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 17:552021-10-18بين الملل

رایزنی بوگدانف و سفیر رژیم صهیونیستی درباره توسعه همکاری دوجانبه


نماینده ویژه رییس جمهوری روسیه در خاورمیانه و کشورهای آفریقایی و سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو بر توسعه همکاری دوجانبه تاکید کردند.

- نماینده ویژه رییس جمهوری روسیه در خاورمیانه و کشورهای آفریقایی و سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو بر توسعه همکاری دوجانبه تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد، میخاییل بوگدانف، نماینده ویژه رییس جمهوری روسیه در خاورمیانه و کشورهای آفریقایی و الکساندر بن زوی، سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو در جریان دیدار با یکدیگر در خصوص مسائل مربوط به دستور کار دوجانبه در سایه سی امین سالروز احیای روابط دیپلماتیک بین روسیه و رژیم صهیونیستی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این بیانیه همچنین آمده است، دو طرف بر تصمیم خود برای قدم برداشتن در مسیر توسعه هماهنگی های پویا و چندوجهی از جمله تداوم رایزنی سیاسی فعال و کارآمد و توسعه روابط مشترک در زمینه های اقتصادی، تجاری، فرهنگی و انسانی تاکید کردند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، بوگدانف و الکساندر بن زوی از اهتمام ویژه خود به جنبه های عملی حضور روسیه در اراضی اشغالی خبر دادند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی بوگدانف و سفیر رژیم صهیونیستی درباره توسعه همکاری دوجانبه

رایزنی بوگدانف و سفیر رژیم صهیونیستی درباره توسعه همکاری دوجانبه