مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 17:402021-10-18سياسي

موفقیت نیروی انتظامی مدیون حمایت خانواده آنان است


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: موفقیت های کارکنان نیروی انتظامی مرهون و مدیون حمایت های خانواده آنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، بعدازظهر امروز در همایش عفاف و انجام نمی شود و به نتیجه نخواهد رسید.

وی ادامه داد: مادران خانواده های نیروهای نظامی و انتظامی باید وظیفه تربیت فرزندان و آینده سازان ایران اسلامی را به خوبی انجام دهند، تا همسران آنان با دلگرمی به آینده فرزندان خود امیدوار باشند و همانطور که امنیت را در جامعه تامین می کند، از امنیت روانی خانواده خود اطمینان داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه فرزندان نیروهای انتظامی نیز باید بدانند، که رفتار آنان همواره مورد توجه جامعه قرار دارد و مردم به واسطه تلاش پدران، به فرزندان نیز اعتماد دارند و باید با رفتارهای صحیح خود این اعتماد را افزایش دهند، خاطرنشان کرد: تلاشگران عرصه نظم و امنیت، جهت انجام هرچه بهتر وظایف و مأموریت هایشان نیاز به یک حمایت روحی و روانی دارند، که این مهم در کانون گرم خانواده و با حمایت آنها محقق شدنی است، باید از این حیث قدردان خانواده های پرسنل نیروی انتظامی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت نیروی انتظامی مدیون حمایت خانواده آنان است

موفقیت نیروی انتظامی مدیون حمایت خانواده آنان است