مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 17:052021-10-18بين الملل

حمله پلیس سودان به تظاهرکنندگان در اطراف مقر نخست وزیری


پلیس سودان امروز معترضان سودانی که سعی در ورود به کاخ نخست وزیری این کشور در خارطوم را داشتند، مورد ضرب و جرح قرار داده و دو نفر از آنها را زخمی کرد.

- پلیس سودان امروز معترضان سودانی که سعی در ورود به کاخ نخست وزیری این کشور در خارطوم را داشتند، مورد ضرب و جرح قرار داده و دو نفر از آنها را زخمی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز دوشنبه تعدادی از مخالفان دولت سودان همزمان با جلسه فوق العاده هیئت وزیران برای بررسی اوضاع کشور، در اطراف کاخ نخست وزیری تجمع کردند.

معترضان ضمن برگزاری تحصن در مقابل کاخ نخست وزیری قصد ورود به کاخ را داشتند تا یادداشت اعتراض آمیز خود را تحویل عبدالله حمدوک نخست وزیر سودان دهند که با سرکوب نیروهای پلیس مواجه شدند.

منابع رسانه ای سودانی گزارش دادند که معترضان یکی از خیابان های اصلی خارطوم که به کاخ نخست وزیری منتهی می شد، مسدود کردند.

روسیا الیوم گزارش داد که پلیس سودان بدون استفاده از گاز اشک آور و یا تیراندازی، دو نفر از این معترضان را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داده و آنها را به شدت زخمی کردند.

همچنین عبدالفتاح البرهان، رییس شورای حاکمیتی سودان بر اصرار و تاکید دولت با تمام بخش هایش بر موفقیت دوره انتقالی تا زمان برگزاری انتخابات تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله پلیس سودان به تظاهرکنندگان در اطراف مقر نخست وزیری

حمله پلیس سودان به تظاهرکنندگان در اطراف مقر نخست وزیری