مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 17:002021-10-18سياسي

دشمن جنگ اقتصادی و فرهنگی را علیه ایران آغاز کرده است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دشمن پس از شکست در جنگ نظامی، جنگ اقتصادی و فرهنگی را علیه ایران آغاز کرده است.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دشمن پس از شکست در جنگ نظامی، جنگ اقتصادی و فرهنگی را علیه ایران آغاز کرده است.

آیت الله علی خاتمی عصر امروز (26 مهرماه) در یادواره شهدای دانش آموز و معلم در راستای کنگره 3535 شهید استان زنجان، با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه اصلی کشور هستند، اظهار کرد: برای اداره یک جامعه تنها چیزی که غیرقابل جایگزین است، سرمایه انسانی بوده و این مهم سبب می شود که بیش از همیشه به آن توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان امانت هستند، البته نه امانت یک خانواده بلکه آنان امانت یک نسل، جامعه و یک تاریخ، افزود: از این افراد باید امانت داری کرد و این امانتداری با تداوم راه شهدا و تبیین آن برای آیندگان به سر منزل مقصود می رسد.

این مسئول با تاکید بر لزوم توجه به پرورش در کنار آموزش، ادامه داد: آموزش و پرورش گام های موثری در راستای تعالی امر آموزش و پرورش برداشته است، شاید هنوز راه زیادی تا مقصد مانده ولی اقدامات انجام شده بسیار قابل توجه است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با اشاره به اینکه جامعه حق دارد که بپرسد چرا جنگ اتفاق افتاده است، تصریح کرد: جنگ ذاتا خوب نیست و آثار زیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن جنگ اقتصادی و فرهنگی را علیه ایران آغاز کرده است

دشمن جنگ اقتصادی و فرهنگی را علیه ایران آغاز کرده است