مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 16:252021-10-18بين الملل

در مرحله حساسی پیرامون برجام قرار داریم!


مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در پایان نشست وزرای خارجه کشورهای اروپایی بی اشاره به تداوم انفعال بروکسل در قبال تعهدات برجامی اش گفت: - در مرحله حساسی پیرامون برجام قرار داریم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه در سخنانی اعلام کرد که ما در مرحله حساسی در ارتباط با برجام قرار داریم! مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بدون اشاره به نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل توسط آمریکا در سال 2018 میلادی و تداوم انفعال بروکسل در قبال تعهداتش پیرامون این توافق به خبرنگاران گفت: همه درباره لزوم بازگشت به این توافق اتفاق نظر دارند.

جوزف بورل در لوگزامبورگ ادعا کرد: ما به ایرانی ها گفتیم که زمان به نفع شان نیست و بهتر است که سریع تر به مذاکرات برگردیم.

این در حالیست که وی ساعاتی پیش از تایید ملاقات روز پنجشنبه دیپلمات های این اتحادیه و ایران در بروکسل پایتخت بلژیک برای از سرگیری مذاکرات هسته ای (احیای برجام) در وین خودداری کرده بود؛ اما ابراز امیدواری کرد که این ملاقات به زودی انجام شود.

بورل که برای شرکت در جلسه وزرای خارجه اتحادیه اروپا به لوکزامبورگ رفته بود، پیش از آغاز نشست گفت: (دیدار) هنوز تأیید نشده است اما اوضاع بهتر می شود و امیدوارم در روزهای آینده جلساتی مقدماتی در برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مرحله حساسی پیرامون برجام قرار داریم!

در مرحله حساسی پیرامون برجام قرار داریم!