مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 15:402021-10-18ورزشي

برگزاری 30 رویداد ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در قشم


مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری 30 رویداد و مسابقه ورزشی شامل افتتاح سالن بدن سازی، خانه های ورزشی و مسابقات ورزشی در سطح جزیره و حضور در مسابقات ملی و جزایر کشور به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قشم، جلیل حق گویان در تشریح این برنامه ها به  افتتاح سالن بدن سازی بانوان به صورت اختصاصی و آقایان و چهار خانه  ورزشی جودو، رزمی، یوگا و کودکان اشاره کرد و گفت: همچنین در این هفته مسابقات ورزشی در رشته های مختلف شتردوانی، اسب دوانی، شطرنج، والیبال، اسنوکر آزاد، پیاده روی، رزمی، بیلیارد، غواصی و قایقرانی نیز در سطح  جزیره قشم برگزار می شود.

به گفته وی، شرکت ورزشکاران قشمی در مسابقات کشوری پدل برد و مسابقات فوتسال جام جزایر و اعزام ورزشکاران رزمی کار درسبک های موی تای و کاراته وهمچنین در رشته  تنیس روی میز به رقابت های انتخابی تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته تربیت بدنی و به شمار می رود.

 برنامه های بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش همه ساله از 26 مهرماه تا دوم آبان ماه همزمان با سراسر کشور در جزیره قشم  برگزار می شود.

انتهای پیام/88050


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 30 رویداد ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در قشم

برگزاری 30 رویداد ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در قشم