مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 15:252021-10-18ورزشي

پوشش بیمه ای مشاوره را دنبال می کنیم/ مشاوره قبل از ازدواج باید اجباری شود


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه پوشش بیمه ای مشاوره را دنبال می کنیم گفت: مشاوره قبل از ازدواج باید اجباری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اعظم کریمی عصر امروز در آیین اختتامیه دوره ملی دانش افزایی مراکز مشاوره ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی ازدواج و با اشاره به اینکه سیاست ما حمایت از مراکز مشاوره است تصریح کرد: یکی از برنامه های ما ارائه مشاوران رایگان به اقشار مختلف مردم به ویژه افراد کم بضاعت هستیم و پوشش بیمه برای امور مشاوره را دنبال می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مشاوره قبل از ازدواج باید اجباری شود ادامه داد: برای تحقق این مهم باید بسترهای آن فراهم شده و مراکز مشاوره در همه نقاط کشور گسترش یابند تااثر گذاری آن در سراسر کشور مشهود باشد.

کریمی با بیان اینکه هیچ یک از دوره های آموزشی حوزه جوانان در تهران  نبوده و به استان ها سپرده شده است تا از ظرفیت استان های کشورها و مشاوران خبره بهره برده شود خاطرنشان کرد: تا پایان سال هم چندین دوره خواهیم داشت و امیدواریم این دوره ها اثرگذار بوده و به تحکیم خانواده منجر شوند.

وی با اشاره به اینکه در موضوع جمعیت و ترغیب فرزندآوری بهنگام مراکز مشاوره ورود می کنند گفت: تا ما از بحران جمعیتی بتوانیم به سلامت عبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بیمه ای مشاوره را دنبال می کنیم/ مشاوره قبل از ازدواج باید اجباری شود

پوشش بیمه ای مشاوره را دنبال می کنیم/ مشاوره قبل از ازدواج باید اجباری شود