مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 15:102021-10-18سياسي

لزوم پوشش بیمه ای گسترده جهت خدمات مشاوره خانواده


معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی فارس گفت: از آنجا که هزینه درمان مشاوره ای سنگین است و برخی خانواده ها توان پرداخت آن را ندارند، لازم است خدمات مشاوره خانواده تحت پوشش بیمه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا هوشیار در نشستی خبری، با اشاره به ضرورت مشاوره ازدواج بیان کرد: از آنجا که پیش از ازدواج، حداقل 5 الی 6 جلسه مشاوره مورد نیاز است و در سالهای ابتدایی زندگی مشترک نیز این جلسات در کنار فراگیری مهارتهای زندگی برای زوجین سودمند است، پوشش بیمه ای خدمات مشاوره بیش از پیش ضروری به نظر می رسد که این زمینه  بیمه کوثر اعلام آمادگی کرده است.

وی اقدامات مشاوره ای را گامی موثر در پیشگیری از آسیبِ طلاق برشمرد و افزود: آموختن مهارت های زندگی به ویژه پیش از ازدواج و سال ابتدایی زندگی مشترک از ملزوماتی است که زوجین را به سمت زندگی پایدار هدایت می کند.

هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت دفتر پیشگیری از اعتیاد در سه مرحله پیشگیری، درمان و کاهش آسیب اشاره کرد و گفت: بخش پیشگیری در زمینه آگاه سازی و درمان به صورت دارویی است که 21 مرکز درمان سرپایی با نظارت بهزیستی در سطح استان فارس فعالیت دارد همچنین 100 مرکز غیر دارویی و اقامتی نیز در همین راستا ارائه خدمت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پوشش بیمه ای گسترده جهت خدمات مشاوره خانواده

لزوم پوشش بیمه ای گسترده جهت خدمات مشاوره خانواده